Jaaroverzicht 2010

Al bladerend door mijn archief merk ik dat de eerste maanden van 2010 rustig zijn op blog gebied. De winter duurt me te lang en ik ben zoekende naar onderwerpen om over te bloggen. Ik probeer mee te doen met project 365, wat na drie blogs ook weer een stille dood sterft.
Tuesday Tunes wordt gestart in Mei. En gezien het aantal reacties wordt het ook goed wordt ontvangen door mijn bezoekers. Als muziek liefhebber heel leuk om te doen, alhoewel ik niet trouw elke week post.
Vanaf mei is het vooral motorrijden wat de klok slaat 🙂
Nu is het December en de winter heeft al heel vroeg zijn intrede gedaan. Buiten ligt een dik pak sneeuw, de motor staat op stal en de kerst staat voor de deur. Een mooie tijd om op 2010 terug te blikken.

Januari

Na een paar weken hard werken word op 1 Januari 2010 bride N groom gelanceerd. Website van een organisatorisch talent en tevens lief dinnetje Consuela, die haar kansen gaat grijpen in het weddingplanning wereldje. Erg leuk project om te doen. Maar ook een grote uitdaging omdat de website uit meerdere talen bestaat. Uiteraard gekozen voor wordpress als ‘motor’.

Februari/Maart/April

Het is erg rustig op mijn website en ook in mijn leventje. En de weekjes kabbelen langzaam vooruit, wachtend op aangename temperaturen.

Mei

naar het zwart woud. Ondanks het slechte weer en een lelijke migraine aanval toch een leuk weekend gehad. De eerste grote rit op mijn Tiger, dus het is nog goed aftasten wat wel en wat niet kan. Van een 600cc naar een 1050cc is toch even wennen.
Op 23 mei ben ik op film gezet: Caught on film.
En dan 30 mei 2010, een mijlpaal in mijn poging wat kilo’s kwijt te raken.
De stand staat op -10 kg. Daar is het ook bij gebleven. Ik weet mijn gewicht in de rest van het jaar goed op peil te houden. *trots*

Juni

Op 6 juni staat een VRO 1 op de kalender. Ik ben behoorlijk nerveus, niet wetende wat ik ervan moet verwachten. Maar ik kan het iedereen die de puntjes op de i wil zetten qua motorrijden en motorbeheersing écht aanraden.
De laatste weken van Juni 2010 bestaan voor ons uit voorpret: de aankomende vakantie voorbereiden. Motoren krijgen een beurt, spullen worden bij elkaar gezocht, laatste inkopen worden gedaan. Boekingen worden bevestigd. Er wordt gegoogeld op mooie plekjes en routes worden uitgezet :dance:

Juli

De temperaturen reizen de pan uit, + 30 °C en er staan leuke dingen op de planning.
Als eerste een weekendje Westerwald met de motor.

En daarna natuurlijk de mooiste vakantie die ik heb mogen meemaken: Oostenrijk.
Ik herinner me Juli 2010 vooral als de mooiste motrorrij/zomer maand die ik ooit gehad heb. Ik ben verlieft geworden op Oostenrijk. Wat een geweldig mooi land! Adembenemende uitzichten, gastvrije mensen, prima verzorgde wegen en nette prijzen voor hotels en eten.

Augustus

‘t Laatste weekend van Augustus breekt aan en dat betekend 1001 Bochten Rit; hiervan geen verslag op mijn blog. We verblijven in ’t Saarland (Duitsland) en hebben een uitstapje naar het noordelijk deel van de Vogezen (Frankrijk).

September/Oktober/November

Druk op het werk en vooral ook druk met allerlei andere dingen, dus het bloggen schiet er een beetje bij in. Ik ben vooral veel bezig met ‘puinruimen’ in huis. In 2011 willen in huis een en ander opknappen en als voorbereiding daarop besluit ik al eens te starten met het opruimen van bijvoorbeeld de zolder en het uitmesten van (kleding)kast(en). Soms is het gewoon lachwekkend om te zien wat eens mens allemaal verzameld in de loop van alle jaren.

December

Lancering van mijn nieuwe lay-out en verder genieten van de mooie radio die er in december altijd gemaakt wordt.
Tijdens het schrijven van dit blogje geniet ik van Serious Request op 3fm. Elk jaar weer een genot om naar te luisteren en kijken.
Als Serious Request is afgelopen schakelen we over naar Radio 2 waar de Top 2000 uitgezonden gaat worden vanaf eerste kerstdag om 12:00. Dit jaar voor het eerst mijn stem gegeven op mijn favoriete nummers.

Zoals te lezen valt, 2010 was voor mij een jaar met veel kilometers motorrij plezier, +11.000 kilometers heb ik bij mogen schrijven, en iets minder blogjes. Maar ik heb een werkelijk heerlijk jaar gehad. Laten we hopen dat 2011 een net zo geweldig jaar wordt!

Rest mij nog alleen het volgende:

Hele gezellig kerstdagen en
een spetterend, liefdevol en gezond 2011 gewenst!!

Ook leuk:

Laat ook jouw reactie achter